Veelgestelde vragen

Ik kocht een digitaal product. Hoe ontvang ik nu mijn digitale downloads?

Digitale producten kan je steeds terugvinden op het leerplatform van Sterk Academy.

  1. Heb je al een account op het leerplatform van Sterk Academy (Huddle)?

Je kan je product daar onmiddellijk na aankoop terugvinden.

  1. Heb je nog geen account op het leerplatfom van Sterk Academy (Huddle)?

Je ontvangt na aankoop een mail om in te loggen en een wachtwoord aan te maken. Opgelet, de link blijft maar een beperkte tijd actief dus reageer snel.

  1. Na aankoop ontvang je ook een orderbevestiging.

In deze mail vind je je factuur terug.

Ik kocht een online cursus/training. Hoe krijg ik toegang?

Online cursussen of trainingen kan je steeds terugvinden op het leerplatform van Sterk Academy.

  1. Heb je al een account op het leerplatform van Sterk Academy (Huddle)?

Je kan je cursus daar onmiddellijk na aankoop terugvinden.

  1. Heb je nog geen account op het leerplatfom van Sterk Academy (Huddle)?

Je ontvangt na aankoop een mail om in te loggen en een wachtwoord aan te maken. Opgelet, de link blijft maar een beperkte tijd actief dus reageer snel.

  1. Na aankoop ontvang je ook een orderbevestiging en een welkomsmail.

In deze mails vind je je factuur en alle praktische informatie terug.

De cursus is momenteel niet beschikbaar of al begonnen, maar ik wil graag toch meedoen. Kan dat nog?

Je kan het altijd proberen, het ligt er aan over welke cursus het gaat. Stuur even een mailtje naar team@sterkacademy.be om te vragen er een uitzondering kan gemaakt worden.

Ik ben ondernemer en woonachtig in het buitenland. Ik volg de btw-regels in dit land, waardoor ik vrijgesteld ben van Belgische btw. Hoe regel ik de aanschaf van een cursus?

De btw kan zonder problemen verlegd worden. Als je in het aankoopformulier via het drop-down-menu aangeeft in welk land je woont, past het systeem automatisch de btw aan door deze op 0% te zetten. Vul vervolgens je bedrijfsnaam en je bedrijfsnummer of internationale btw/VAT-nummer in.

Ik mag de cursus van mijn werkgever volgen, maar zij wensen graag een factuur met specifieke informatie erop. Kan dat?

Zeker! Mail even naar team@sterkacademy.be  en we bespreken samen welke informatie erop moet komen. Vervolgens maak ik handmatig een factuur voor je aan. Zodra de cursus betaald is, krijg je dan toegang tot het leerplatform van Sterk Academy.

Er staat een fout in mijn naam, e-mailadres of factuur. Hoe pas ik dit aan?

Stuur een mailtje naar team@sterkacademy.be en ik los het voor je op.

Ik kocht eerder een product of cursus van Sterk Academy met een ander e-mailadres. Dit is niet handig bij het inloggen op het leerplatform. Kan je dit wijzigen?

Dat kan! Mail even naar team@sterkacademy.be  welke twee e-mailadressen het betreft en welk e-mailadres je wilt behouden. Dan zorg ik ervoor dat beide accounts worden samengevoegd.

Kan ik een cursus of product van Sterk Academy als cadeau geven?

Wat lief dat je een cursus cadeau wilt geven! Mail naar team@sterkacademy.be zodat ik met je mee kan denken hoe we dat het beste administratief kunnen regelen voor je. We verkopen helaas geen losse cadeaubonnen.

Kan ik affiliate worden van Sterk Academy?

Dat kan! Mail naar team@sterkacademy.be en ik leg je uit hoe het werkt.

Oeps, ik ben vergeten het gratis product te downloaden!

Geen probleem, mail naar team@sterkacademy.be en ik stuur het je toe.

Kan ik de cursussen op eigen tempo volgen?

Alle cursussen staan op het leerplatform Huddle. Hier hangt geen vaste startdatum aan vast: je kan dus op elk moment starten en de cursus op je eigen tempo volgen. Eén keer per jaar zal je de mogelijkheid hebben om in te schrijven voor extra begeleiding en coaching. Je ontvangt hiervoor een aanbod via mail.

Kan ik gebruikmaken van de KMO-portefeuille?

Dat kan helaas niet.

Het is wel steeds mogelijk om een cursus in termijnen te betalen zodat je investering wat meer gespreid kan worden.

Help, ik ben een factuur kwijt!

No worries, mail naar team@sterkacademy.be  om welke aankoop of factuur het gaat en ik stuur graag de factuur nog een keer naar je toe!

Help, ik ben mijn wachtwoord van de Huddle kwijt!

Geen probleem! Als je naar de Huddle toegaat (https://sterkacademy.thehuddle.nl/login) kan je opnieuw inloggen via e-mail of je wachtwoord opnieuw aanvragen.

Ik heb heel de cursus doorlopen. Ontvang ik nu een certificaat?

Je ontvangt automatisch een certificaat via mail en in je profiel als je bij iedere les ‘Hoofdstuk afronden’ hebt aangevinkt. Toch niets ontvangen? Mail dan even naar team@sterkacademy.be en ik breng het handmatig voor jou in orde.

Mijn vraag staat er niet bij. En nu?

Stuur een mailtje naar team@sterkacademy.be Ik help je graag verder!